Paket Lengkap Acara Integrated Marketing Communications Terhadap Merk Image Untuk Industri Rokok Kelas Mild

Paket Lengkap Acara Integrated Marketing Communications Terhadap Merk Image Untuk Industri Rokok Kelas Mild - Hallo sahabat Paket Lengkap Pendidikan Dasar, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Paket Lengkap Acara Integrated Marketing Communications Terhadap Merk Image Untuk Industri Rokok Kelas Mild, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Jp Manajemen dd 2016, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Paket Lengkap Acara Integrated Marketing Communications Terhadap Merk Image Untuk Industri Rokok Kelas Mild
link : Paket Lengkap Acara Integrated Marketing Communications Terhadap Merk Image Untuk Industri Rokok Kelas Mild

Baca juga


Paket Lengkap Acara Integrated Marketing Communications Terhadap Merk Image Untuk Industri Rokok Kelas Mild

ABSTRACT: The cigarette industry in Indonesia has evolved from a traditional industry to be one of the important manufacturing sectors in terms of value added, employment and government revenue. On the other hand, aside from increasing social welfare, the government also has a sopan santun responsibility particularly for raising public awareness of their health. Draft of Government Regulation regarding tobacco based-product as an addictive substance expressly prohibits the advertising, promotion and sponsorship of products containing tobacco. In the industry of mild class cigarette, the level of competition gets tighter where many cigarette companies conduct their integrated marketing communication activities in creative ways. This research is aimed at determining the effect of Integrated Marketing Communication variables on Brand Image of mild class cigarette companies in Bandung region. This research type is descriptive and verification research. The method used is survey descriptive method i.e collecting data on the research object by taking a sample of the population. Questionnaires are used as the principal means of collecting data. The positive coefficient shows that there is a positive relationship between the integrated marketing communications with merk image. As t count > t table (7.748> 1.965), H0 is rejected. Thus, it is found that there is a significant influence of integrated marketing communications on merk image.
Keywords: Marketing, IMC, Brand, Image, Cigarette
Penulis: Mohamad Hadi Prasetyo
Kode Jurnal: jpmanajemendd161222


Demikianlah Artikel Paket Lengkap Acara Integrated Marketing Communications Terhadap Merk Image Untuk Industri Rokok Kelas Mild

Sekianlah artikel Paket Lengkap Acara Integrated Marketing Communications Terhadap Merk Image Untuk Industri Rokok Kelas Mild kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Paket Lengkap Acara Integrated Marketing Communications Terhadap Merk Image Untuk Industri Rokok Kelas Mild dengan alamat link https://paketpendidikandasar.blogspot.com/2019/01/paket-lengkap-acara-integrated.html

0 Response to "Paket Lengkap Acara Integrated Marketing Communications Terhadap Merk Image Untuk Industri Rokok Kelas Mild"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel